Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Ševčíková, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:22:30Z
dc.date.available 2012-03-09T14:22:30Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15872
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikaci pro subjekt podnikající v cestovním ruchu, konkrétně po restaurační zařízení hotelu Zámeček. Zaměřuje se na analýzu marketingového prostředí podniku, dále na analýzu konkurence, zákazníků a také je zde zhodnocen současný marketingový mix podniku. V neposlední řadě je provedena SWOT analýza, která shrnuje důležité poznatky, týkající se vnějšího a vnitřního prostředí hotelu. Na základě všech informací je navržen projekt pro efektivní komunikaci hotelové restaurace, který obsahuje propagační plán na zvolené období a další doporučení ke zlepšení stávající pozice restaurace, a tím i celého hotelového komplexu. cs
dc.format 80 cs
dc.format.extent 4350505 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject hotel cs
dc.subject tourism en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing communications en
dc.subject hotel en
dc.title Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci cs
dc.title.alternative The Competitive Environment and Identification of Competitive Advantages for the Effective Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Herzán, Lukáš
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to design an effective communication for the entity doing business in the tourism sector, specifically for the restaurant of hotel Zámeček. It focuses on the analysis of marketing environment of company, as well as the analysis of competi-tors, customers, and there is assessed also the current marketing mix of hotel. Next compo-nent of thesis is a SWOT analysis, which summarizes the important findings of the external and internal environment of the hotel. On the basis of all information is created a plan for efficient communicate the hotel's restaurant, which includes a promotional plan for a selected period and other recommendations to improve the current position of restaurant and herewith also the whole hotel complex. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18611
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ševčíková_2011_dp.pdf 4.148Mb PDF View/Open
ševčíková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
ševčíková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account