Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti
Author: Fajkus, Petr
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů a zásad marketingového řízení firmy. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zá-kazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1591
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fajkus_2006_dp.pdfBlocked 4.090Mb PDF View/Open
fajkus_2006_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open
fajkus_2006_op.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account