Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o.
Author: Jurková, Karolína
Advisor: Macurová, Lucie
Abstract: Obsahem bakalářské práce je popis problematiky vytvoření marketingového plánu, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení podniku. Teoretická část se zabývá především jednotlivými kroky při sestavování marketingového plánu, které jsou zpracovány z dostupných literárních zdrojů. V analytické části jsou převedeny teoretické poznatky do praxe. Je zde sestavena situační analýza firmy, která zkoumá marketingové prostředí společnosti. Dále se zaměřuje na marketingové strategie, s jejichž pomocí bude firma schopna dosáhnout svých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15915
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 21243


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jurková_2011_bp.pdf 1.643Mb PDF View/Open
jurková_2011_vp.pdf 783.9Kb PDF View/Open
jurková_2011_op.pdf 785.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account