Zefektivnění stávajícího portfolia produktů klienta XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zefektivnění stávajícího portfolia produktů klienta XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polách, Jiří
dc.contributor.author Dvorský, Ondřej
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:11:55Z
dc.date.available 2012-03-09T15:11:55Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15937
dc.description.abstract V dnešní době, kdy finanční trhy jsou nabyté nepřeberným množstvím produktů, vzrůstá potřeba se na těchto trzích správně orientovat a rozhodovat. Obyčejný retailový klient nemůže být schopen sledovat všechny události na těchto trzích, a proto hledá pomoc u finančních ústavů, které mu jsou nejbližší. Nemusí to ovšem znamenat, že zde nalezne produkty šité na míru. Vhledem k neznalosti trhu si proto pořídí produkty, které splňují jen částečně jeho potřeby nebo jsou dražší než stejné produkty u jiné instituce. Tato práce se soustřeďuje na konkrétního klienta s konkrétními potřebami a hledá takové produkty, které klientovi opravdu splní to, co od nich očekával. V praktické části se při průzkumu trhu budu snažit nalézt buď produkty nákladově výhodnější než stávající, nebo produkty nákladově srovnatelné ale s lepšími podmínkami. Závěrem bude sestavení nového portfolia produktů klienta s odůvodněním a doporučením. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 2278089 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject retailový klient cs
dc.subject důchod cs
dc.subject spoření cs
dc.subject půjčka cs
dc.subject pojištění cs
dc.subject retail client en
dc.subject income en
dc.subject saves en
dc.subject loan en
dc.subject insurance en
dc.title Zefektivnění stávajícího portfolia produktů klienta XY cs
dc.title.alternative Streamlining the existing client portfolio of financial products XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Král', Miloš
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated Nowadays, when financial markets are crowded with row of products, there is an increasing need to properly understand these markets and make right decisions. Common retail client may not be able to watch all these changes in markets. So he seek help by financial institutions, that are the closest to him. However It does not mean that there will find the products tailored to his needs. And becouse he does not know the market, he buys the products, that only partially meet their needs or are more expensive than the same products by other institution. These work focuses on a client's specific needs and seek products that truly meet the client's needs. In practical part I will try to find optimal product portfolio, which will be less expensive or have more useful advantages for the same price. In the end I will set up a new product portfolio with comments, reasons and recommandation. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/113 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22403
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
dvorský_2011_bp.pdfBlocked 2.172Mb PDF View/Open
dvorský_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
dvorský_2011_op.pdf 61.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account