Současné využití informačních technologií u dětí s LMD pro zvýšení efektivity vyučovaní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současné využití informačních technologií u dětí s LMD pro zvýšení efektivity vyučovaní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikulová, Lenka
dc.contributor.author Pálková, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:22:57Z
dc.date.available 2012-03-09T15:22:57Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15957
dc.description.abstract Zvoleným tématem bakalářské práce je " Současné využití informačních technologií u dětí s LMD pro zvýšení efektivity vyučovaní". Práce je rozdělena do dvou bloků teoretického a praktického. V první teoretické části se nachází vymezení terminologie a základních pojmů ke zvolenému tématu. V praktické části se věnuji konkrétně reálné situaci, na učilišti Va-lašské Klobouky, kde je proveden výzkum pomocí dotazníkové metody mezi kantory uči-liště. Následně práce obsahuje zhodnocení zjištěných poznatků a návrh na zefektivnění vyučování. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 3151847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject LMD cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject informační technologie cs
dc.subject LMD en
dc.subject specific learning disabbility en
dc.subject information technology en
dc.title Současné využití informačních technologií u dětí s LMD pro zvýšení efektivity vyučovaní cs
dc.title.alternative The current usage of information technologies by children with LBD (Light Brain Dysfunction) aimed at increasing tuition efficiency. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with "Contemporary use of information technologies at children with LMD for more effective teaching". This work is divided into two parts -theoretical and practical. The first part describes terminology and basic terms related to this topic. The practical part deals with particular real situation at vocational school in Valašské Klobouky, the questionaire research is done among school teachers. Finally, the work evaluates gained knowledge and gives suggestions for more effective teaching. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18976
dc.date.assigned 2011-01-06
utb.result.grade C
local.subject učební pomůcky cs
local.subject výuka podporovaná počítačem cs
local.subject informační a komunikační technologie ve vzdělávání cs
local.subject teaching aids en
local.subject computer-aided learning en
local.subject information and communication technologies in education en


Files in this item

Files Size Format View
pálková_2011_bp.pdf 3.005Mb PDF View/Open
pálková_2011_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
pálková_2011_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account