Projekt marketingového plánu neziskové organizace K-centrum

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu neziskové organizace K-centrum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Havelka, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-13T19:31:29Z
dc.date.available 2010-07-13T19:31:29Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1599
dc.description.abstract Ve své diplomové práci jsem se věnoval zpracování marketingového plánu pro neziskovou organizaci K-centrum Kyjov. V první části jsem na základě dostupné literatury uvedl speci-fika marketingu služeb potažmo marketingu neziskových organizací včetně procesu sesta-vování marketingového plánu v těchto organizacích. V praktické části této práce jsem pro-vedl analýzy organizace (SWOT, STP) a na základě těchto analýz pak vytvořil projekt se-stavení marketingového plánu. cs
dc.format 76 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1152380 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing of services en
dc.subject non-profit association en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STP analysis en
dc.title Projekt marketingového plánu neziskové organizace K-centrum cs
dc.title.alternative Project of marketing plan of non-profit association K-centrum en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated In my diploma thesis I have devoted to elaboration of the marketing plan of non-profit as-sociation K-centrum Kyjov. In first part of my thesis I have on the basis of available litera-ture introduced specifics of marketing of services or marketing of non-profit associations including the process of formation of marketing plan in these associations. In practical part of this thesis I have made the analyses of the association (SWOT, STP) and on the basis of these analyses I have created the project of formation of the marketing plan. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3625
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
havelka_2006_dp.pdf 1.098Mb PDF View/Open
havelka_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
havelka_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account