Sociabilita mezi studenty 4. ročníků Masarykova gymnázia ve Vsetíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociabilita mezi studenty 4. ročníků Masarykova gymnázia ve Vsetíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Trochtová, Ivana
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:15:40Z
dc.date.available 2012-03-09T16:15:40Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16004
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je sociabilita studentů čtvrtých ročníků Masarykova gymnázia ve Vsetíně. Zejména se vychází ze čtyř oblastí ? oblast komunikace, pospolitosti, spoluprá-ce a empatie. Teoretická část vysvětluje základní terminologii ? adolescence, socializace a její činitelé, sociabilita a komunikace. Praktická část práce je zpracovaná kvantitativní dotazníkovou metodou a ke kvalifikaci údajů byla zvolena matematicko ? statistická metoda. Při statistickém vyhodnocení výše míry v jednotlivých oblastech byl použitý test významnosti zpracovaný prostřednictvím statistického programu software STATISTICA verze 9. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 2110143 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adolescence cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociabilita cs
dc.subject sociální zrání cs
dc.subject adolescence en
dc.subject growing up en
dc.subject socialization en
dc.subject sociability en
dc.subject social maturing en
dc.title Sociabilita mezi studenty 4. ročníků Masarykova gymnázia ve Vsetíně cs
dc.title.alternative Sociability among 4th Year Class students at Masaryk Grammar School in Vsetín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Novotná, Jarmila
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The theme of the diploma work is the sociability of fourth year students at the Masaryk Grammar School in Vsetín. In particular this arises from four areas -communication, com-munity, cooperation and empathy. The theoretical part explains the basic terminology ? adolescence, socialization and its factors, sociability and communication. The practical part of the work is compiled through a quantitative questionnaire method and for the qualification of the data a mathematical ? statistical method was chosen. For eva-luation of the height of the level in individual areas, a test of importance was used, compi-led by means of the statistical software program STATISTICA version 9. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19430
dc.date.assigned 2011-01-21
utb.result.grade B
local.subject sociální inteligence cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject Vsetín (Česko) cs
local.subject social intelligence en
local.subject secondary school students en
local.subject Vsetín (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
trochtová_2011_dp.pdf 2.012Mb PDF View/Open
trochtová_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
trochtová_2011_op.doc 227Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account