Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Šišková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:57:40Z
dc.date.available 2012-03-09T16:57:40Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16059
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje metakognice dětí předškolního věku. Cílem je vytvořit inovativní program metakognitivních aktivit a jeho pilotní ověření v podmínkách české mateřské školy. Práci tvoří teoretická a praktická část.Teoretická část pojednává o pojmu metakognice, historických východiscích, hlediscích, rozvoji a kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání a popis programu Let's Think! Praktickou část tvoří metodika výzkumného šetření a výsledky výzkumu. cs
dc.format 62 s. (72 834 znaků) cs
dc.format.extent 5369466 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject metakognice cs
dc.subject rozvoj myšlení cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject Let's Think cs
dc.subject experiment cs
dc.subject program kognitivního rozvoje cs
dc.subject metacognition en
dc.subject development of thinking en
dc.subject preschool age en
dc.subject Let's Think en
dc.subject experiment en
dc.subject programme of cognitive acceleration en
dc.title Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative Effect of metacognitive activities on the development thinking of preschool age children en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the development of creating metacognitive experiences for preschool childrens. The aim is to create an innovative program of metacognitive activities and its pilot confirmation at the czech kindergarten. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with the concept of metacognition, its historical citations, aspects, development and context of the Framework education program for preschool education and description of program Let's Think! The practical part consists of the research methodology and research findings. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19283
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade A
local.subject předškoláci cs
local.subject aktivizační metody ve výuce cs
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject activisation methods in education en


Files in this item

Files Size Format View
šišková_2011_dp.pdf 5.120Mb PDF View/Open
šišková_2011_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
šišková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account