Marketingová strategie FaME

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie FaME

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Petrášová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:58:22Z
dc.date.available 2012-03-09T16:58:22Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16061
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení image Fakulty managementu a ekonomi-ky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán neziskový sektor, marketing a prostřední školy, marketingový mix a image školství. Praktická část obsahuje představení fakulty, analýzu marketingových aktivit FaME a průzkum názorů na FaME mezi studenty středních škol a výchovnými po-radci. Z výsledků analýz je navržen projekt na zvýšení image FaME UTB ve Zlíně. cs
dc.format 95 cs
dc.format.extent 1713917 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing školy cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject škola cs
dc.subject image cs
dc.subject Marketing of school en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject school en
dc.subject image en
dc.title Marketingová strategie FaME cs
dc.title.alternative Marketing strategy of FaME en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with the project of how to enhance the image of The Faculty of Management and Economics, Thomas Bata University in Zlín. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes non-profit sector, marketing and the school's environment, marketing mix and the image of education. The practical part includes an introduction of the faculty, an analysis of FaME marketing activities and opini-ons on FaME among high school students and career masters. Based on the results of the analyse the project of how to enhance the image of FaME UTB in Zlín is designed. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21287
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
petrášová_2011_dp.pdfBlocked 1.634Mb PDF View/Open
petrášová_2011_vp.zip 26.56Kb Unknown View/Open
petrášová_2011_op.doc 75.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account