Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v podmínkách České republiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v podmínkách České republiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Božoňová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:45:45Z
dc.date.available 2012-03-09T20:45:45Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16317
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v podmínkách České republiky. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část přibližuje a vymezuje koncept společenská odpovědnost firem (CSR). Část praktická analyzuje stav tohoto konceptu mezi 50 nejvýznamnějšími firmami v České republice, které jsou pravidelně vyhlašovány sdružením CZECH TOP 100. cs
dc.format 75 s. (93 513 znaků) cs
dc.format.extent 1856639 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject ekonomický pilíř cs
dc.subject sociální pilíř cs
dc.subject environmentální pilíř cs
dc.subject stakeholdeři cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject Economic Pillar en
dc.subject Social Pillar en
dc.subject Environmental Pillar en
dc.subject Stakeholders en
dc.title Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v podmínkách České republiky cs
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility its application in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The topic of my thesis is Corporate Social Responsibility and application in the Czech Republic. The work is divided into two main parts: theoretical and practical parts. The theoretical part describes the concept of Corporate Social Responsibility (CSR). The practical part analyzes this posture of this concept among the 50 most important companies in the Czech Republic, which are regularly enounced by the association CZECH TOP 100. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22222
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
božoňová_2011_bp.pdfBlocked 1.770Mb PDF View/Open
božoňová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
božoňová_2011_op.pdf 72.34Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account