Propagace obce Křtiny s využitím Regionálních operačních programů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace obce Křtiny s využitím Regionálních operačních programů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Klimešová, Barbara
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:51:59Z
dc.date.available 2012-03-09T20:51:59Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16320
dc.description.abstract Obsah diplomové práce se věnuje problematice hodnocení efektivity současné externí komunikace obce Křtiny s přihlédnutím k marketingu cestovního ruchu a propagaci destinace. Cílem je pak navržení doporučení a nových cílů v podobě Komunikačního plánu, který navazuje na vhodné nabízené Regionální operační programy Jihovýchod. cs
dc.format 149 s. (149 050 znaků) cs
dc.format.extent 42782588 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing destinace cs
dc.subject strukturální fondy cs
dc.subject marketingové řízení obce cs
dc.subject marketingový mix obce cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject positioning obce cs
dc.subject targeting obce cs
dc.subject klientský brief cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject Destination marketing en
dc.subject structural funds en
dc.subject community marketing management en
dc.subject marketing mix of community en
dc.subject communication mix en
dc.subject positioning community en
dc.subject targeting municipalities en
dc.subject client brief en
dc.subject a communication plan en
dc.title Propagace obce Křtiny s využitím Regionálních operačních programů cs
dc.title.alternative Promotion of the Village of Křtiny Using EU Regional Funds en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated The content of the thesis is devoted to evaluating the effectiveness of current external communication community Christening with regard to tourism marketing and promotion of the destination. Goal is to propose recommendations and new objectives of the Communication Plan, which builds the appropriate operational programs offered by the Southeast Regional. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18535
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
klimešová_2011_dp.pdf 40.80Mb PDF View/Open
klimešová_2011_vp.zip 69.22Kb Unknown View/Open
klimešová_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account