Náborová komunikace společnosti TPCA

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Náborová komunikace společnosti TPCA

Show full item record

No preview available
Title: Náborová komunikace společnosti TPCA
Author: Bílá, Martina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se snaží postihnout teoretická východiska náborové komunikace - vyme-zit pojem "náborová komunikace", popsat vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihnout náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Velký prostor je ponechán výčtu možných forem náborové komunikace a for-mulaci nabídky zaměstnání. V praktické části se práce věnuje aplikaci teoretických východisek na příkladu náborové kampaně společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s.r.o. a na základě pro-vedeného dotazníkového průzkumu se snaží hodnotit efektivitu argumentů používaných v náborové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1646
Date: 2006-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bílá_2006_bp.pdfBlocked 1.813Mb PDF
bílá_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
bílá_2006_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account