Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Petřík, Stanislav
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:58:50Z
dc.date.available 2012-03-09T23:58:50Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16583
dc.description.abstract Cílem práce je vytvořit strategii pro rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hornolidečsko. Práce je rozdělena do tří částí. První část shrnuje teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu, regionálního rozvoje a cestovního ruchu. Druhá část je analytická a jejím obsahem je analýza cestovního ruchu v České republice, dále pak situační analýza a SWOT analýza mikroregionu Hornolidečsko. Ve třetí části je navržen projekt k realizaci strategie, který vychází z výsledků analytické části a měl by přispět ke zlepšení úrovně cestovního ruchu na Hornolidečsku. Podstatou projektu je vytvoření systému cestovního ruchu, který je postaven na místním partnerství a společné koordinaci cestovního ruchu. cs
dc.format 103 s. cs
dc.format.extent 2572709 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject regionální rozvoj cs
dc.subject destinace cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject venkovská turistika cs
dc.subject mikroregion Hornolidečsko cs
dc.subject kulturní dědictví cs
dc.subject strategical marketing en
dc.subject regional development en
dc.subject destination en
dc.subject tourism en
dc.subject rural tourism en
dc.subject Hornolidečsko region en
dc.subject cultural heritage en
dc.title Projekt tvorby marketingové strategie pro mikroregion Hornolidečsko v oblasti cestovního ruchu cs
dc.title.alternative The project of creation a marketing strategy for Hornolidečsko region in tourism sphere en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ryza, Vojtěch
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis aims to create a strategy for tourism development in microregion Hornolidečsko. Work is structured into three parts. First part is sumarizing theoretical knowledge from strategical marketing, regional development and tourism sphere. Second part is analytical and it's substanciality is tourism analysis in Czech republic, situation analysis and SWOT analysis of microregion Hornolidečsko. In third part there is proposal of the project for realization of the strategy, which is related to the results of analytical part and should achieve to improvement level of tourism in Hornolidečsko region. Nub of the project is a creation of tourism system, which is built on local partnership and common tourism coordination. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 14912
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
petřík_2011_dp.pdf 2.453Mb PDF View/Open
petřík_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
petřík_2011_op.pdf 989.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account