Archetyp matky v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Archetyp matky v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Archetyp matky v reklamě
Author: Orálková, Lenka
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Předložená diplomová práce se věnuje problematice archetypu matky v reklamě, objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, archetyp dítěte a archetyp otce. Také se věnuje pojmům reklama, sémiotika, sémantika a emoce. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze vybraných televizních a tištěných reklam, dále dotazníkovému šetření zkoumající názor respondentů na vybrané reklamy, kde bylo užito archetypu matky. Závěrem praktické části jsou hloubkové rozhovory se třemi rozdílnými ženami, ve kterých se opět diskutuje pro-blematika archetypu matky v reklamě. Na základě všech výsledků praktické části, je v části projektové představena komunikační kampaň pro dětské hlídací centrum. Centrum, tak jak je v projektové části představeno, bylo zvoleno jako produkt vhodný pro propagaci na zá-kladě použití archetypu matky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16597
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18412


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
orálková_2011_dp.pdf 2.326Mb PDF View/Open
orálková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
orálková_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account