Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Šípová, Denisa
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:35:48Z
dc.date.available 2012-03-10T00:35:48Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16650
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Roltechnik, a.s. Tato firma se zabývá výrobou a prodejem koupelnového vybavení. Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a především způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy, dotazníkového průzkumu a vypracované SWOT analýzy budou navrženy pro danou firmu návrhy a doporučení k zefektivnění stávajícího stavu marketingové komunikace společnosti. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 2897859 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject dotazníkový průzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertisement en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing communication of ROLTECHNIK, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the marketing communication of Roltechnik, Inc. The company is engaged in production and sales of bathroom equipment. Company's products and services that company offers, then their price, distribution and especially marketing communications are presented by analysis of marketing mix. Proposals and recommendations to streamline the current state of marketing communication are suggested on the basis of these analysis, research and SWOT analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22353
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
šípová_2011_bp.pdf 2.763Mb PDF View/Open
šípová_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
šípová_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account