Analýza komunikačního mixu ve firmě XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan cs
dc.contributor.author Baďura, Josef cs
dc.date.accessioned 2012-03-10T01:29:46Z
dc.date.available 2012-03-10T01:29:46Z
dc.date.issued 2011-05-20 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16718
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje a hodnotí marketingovou komunikaci ve firmě XY. Jejím cílem je najít a využít nové možnosti ke zlepšení komunikace se zákazníky a s veřejností. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení proble-matiky týkající se marketingu, marketingové komunikace a na závěr přiblíží SWOT analý-zu. Praktická část analyzuje současné aktivity firmy v dané oblasti a navrhuje doporučení ke zlepšení. cs
dc.format 64 s. (80 649 znaků) cs
dc.format.extent 1277470 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza komunikačního mixu ve firmě XY cs
dc.title.alternative Analysis of Communication Mix in the Company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Roubalíková, Jana cs
dc.date.accepted 2011-06-06 cs
dc.description.abstract-translated This bachelor work analyses and evaluates the marketing communication in the company XY. The aim of this work is to find and use the new options for improvement of communi-cation with customers and the public. The work consists of the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on the explanation of the marketing issues, marketing communication and on SWOT analysis in the conclusion. The practical part analyses the current business activities in the particular area and proposes recommendations for the im-provement. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22535
dc.date.assigned 2011-04-04 cs
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
baďura_2011_bp.pdfBlocked 1.218Mb PDF View/Open
baďura_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
baďura_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account