Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.
Author: Schlezingerová, Andrea
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice marketingového řízení firem. V analytické části je charakterizována společnost PEGA, následuje analýza marketingového mixu, SWOT analýza a Porterova analýza. Na základě provedených analýz je zhodnocen současný stav marketingového řízení ve firmě a v projektové části jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1673
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
schlezingerová_2006_dp.pdfBlocked 2.301Mb PDF View/Open
schlezingerová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
schlezingerová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account