Privátní značka v obchodním řetězci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Privátní značka v obchodním řetězci

Show full item record

No preview available
Title: Privátní značka v obchodním řetězci
Author: Krejčíková, Marcela
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na privátní značky maloobchodních řetězců. Cílem práce je popsat situaci privátních značek ve vybraném segmentu hypermarketů a na základě zjištěných fakt popsat výchozí situaci vlastních značek Globus a stanovit případná doporu-čení. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti brandingu, hodnoty značek, historie privátních značek i jejich aktuální situaci v celoevropském kontextu. Praktická část je za-měřena na konkrétní analýzu privátních značek v České republice. Další a nejpodstatnější část této práce je věnována hypermarketům Globus, charakteristice privátních značek toho-to řetězce, postavení na trhu a positioningu značky Globus. Výsledkem a podkladem pro potvrzení výchozích hypotéz je sekundární i primární výzkumné šetření, jež poskytuje uce-lený pohled na vlastní značky Globus.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16738
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18694


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krejčíková_2011_bp.pdf 3.127Mb PDF View/Open
krejčíková_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
krejčíková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account