Míra direktivity ve výchově a vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Míra direktivity ve výchově a vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Pištěcká, Jitka
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:02:23Z
dc.date.available 2012-03-10T02:02:23Z
dc.date.issued 2011-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16772
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou míry direktivity ve výchovně-vzdělávacím procesu. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů výchova a vzdělávání. Dále vystihuje osobnost žáka a učitele, proces jejich vzájemné interakce a komunikace. Zaobírá se pojmy, jako jsou autorita učitele, výchovné styly, kázeň ve výuce, učitelovo pojetí výuky, sebepojetí učitele, jeho sebereflexe a implicitní znalosti. Praktická část se zabývá zkoumáním míry direktivity učitelů při řešení problémových situací. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 901199 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova a vzdělání cs
dc.subject interakce a komunikace cs
dc.subject osobnost žáka cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject autorita cs
dc.subject kázeň cs
dc.subject učitelovo pojetí výuky cs
dc.subject education and training en
dc.subject interaction and communication en
dc.subject personality of a student en
dc.subject teacher personality en
dc.subject authority en
dc.subject discipline en
dc.subject teachers' approaches to teaching en
dc.title Míra direktivity ve výchově a vzdělávání cs
dc.title.alternative Directivity degree in education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2011-06-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with directivity degree in educational process. The theoretical part focuses on notions of education and training. It further describes the personality of a student and teacher, the process of interaction and communication. It explores concepts such as authority of teachers, educational styles, discipline, teaching, teacher's approach to teaching, teacher self, his self-reflection and implicit knowledge. The practical part deals with the examination of the extent directivity degree of teachers dealing with problematic situations. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19738
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade A
local.subject učitel a žák cs
local.subject výchovné styly cs
local.subject teacher and learner en
local.subject upbringing styles en
local.subject educational styles en


Files in this item

Files Size Format View
pištěcká_2011_bp.pdf 880.0Kb PDF View/Open
pištěcká_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
pištěcká_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account