Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí
Author: Vacková, Julie
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zabývá on-line sociálními sítěmi a možností marketingových strategií v jejich platformě. Věnuje se oblasti sociálních médií a sociálních sítí a velmi specifické komunikaci v tomto prostředí. Nejprve přibližuji masovou komunikaci, nová média a sociální weby a v jejich kontextu ukazuje různé směry plánování komunikační strategie. V analytické části se pak detailně zabývá možností reklamy v prostoru internetu a sociálních sítích a jejich omezení. V neposlední řadě pak zkoumá neobvyklé možnosti marketingového využití tohoto prostoru a přiřazuje jejich potenciál různým cílům a záměrům marketingových aktivit. Hypotézy, týkající se doporučení a využití těchto nevšedních směrů a možností jsou pak v závěru konfrontovány s kvalitativním výzkumem mezi předními odborníky na téma sociálních sítí. V závěru práce se nachází konkrétní doporučení komunikační strategie na sociálních sítí týkající se francouzské kosmetické značky L'Occitane.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16904
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18588


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vacková_2011_dp.pdf 1.621Mb PDF View/Open
vacková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
vacková_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account