Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Author: Krejčí, Žaneta
Advisor: Kacr, Josef
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza. Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let).
URI: http://hdl.handle.net/10563/17017
Date: 2011-05-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21897


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krejčí_2011_dp.pdf 2.151Mb PDF View/Open
krejčí_2011_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
krejčí_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account