Marketingová strategie hotelu Panorama

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie hotelu Panorama

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie hotelu Panorama
Author: Prokešová, Růžena
Advisor: Horák, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz, teoretických i praktických znalostí, navrhnout marketingovou strategii hotelu Panorama s výhledem do roku 2010 tak, aby hotel obstál v konkurenčním prostředí. Teoretická část je přehledem názorů domácích i zahraničních autorů k dané problematice. Odráží se zde i náš postoj k řešenému tématu. Druhá část diplomové práce zahrnuje situační analýzu, včetně analýzy konkurenčních hotelů, vyhodnocení potřeb a požadavků hostů a seznamuje nás s výsledky hotelových dotazníků. Důležitou součástí je SWOT analýza (strengts, weaknesses, opportunities, threats) a komparativní analýza s konkurenčními hotely. Analyzována je i současná marketingová strategie hotelu a marketingový mix. Návrhová část diplomové práce je výsledkem našeho zjištění, na jehož základě jsme definovali poslání hotelu a návrh marketingové strategie, výběr trhu, nového cílového segmentu, stanovení strategických cílů, aktivizace marketingového mixu a návrh konkrétních opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1709
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
prokešová_2006_dp.pdfBlocked 1.964Mb PDF
prokešová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
prokešová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account