Umění a reklama

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění a reklama

Show full item record

No preview available
Title: Umění a reklama
Author: Kundrátová, Hana
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá vztahem dvou kulturních fenoménů ? reklamy a umění. Zaměřuje se na úzkou oblast antireklamního aktivismu (subvertisingu), který kritizuje reklamu prostřednictvím jejich vlastních nástrojů. Tento postoj dává do kontrastu k relativně mladému přístupu k propagaci guerilla marketingu. Na základě teoretických poznatků, poté srovnává jejich konkrétní projevy a shrnuje jejich vzájemný vztah. V závěru práce jsou poznatky aplikovány v rámci návrhu kampaně pro organizaci Slow Food.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17118
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18403


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kundrátová_2011_dp.pdf 5.557Mb PDF View/Open
kundrátová_2011_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
kundrátová_2011_op.doc 419Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account