Nadace Duhová energie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nadace Duhová energie

Show full item record

No preview available
Title: Nadace Duhová energie
Author: Jirovcová, Michaela
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato práce pojednává o firemní filantropii a jejím konkrétním výstupu. V teoretické části seznamuje čtenáři, co to je firemní filantropie, proč by firmy měly chovat odpovědně, jaké jsou nástroje firemní filantropie. Vysvětluje i rozdíly mezi dárcovstvím, sponzoringem a reklamou. Dále se zabývá i společenskou odpovědností firem. Krátce také pojednává o postoji médií k firemnímu dárcovství a o možnosti využití fondů Evropské unie k financování neziskových projektů. V praktické části analyzuje celostátní i regionální projekty Nadace ČEZ a komunikaci nadace a projektů směrem k cílovým skupinám. Projektová část přináší návrh na další celostátní projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1713
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jirovcová_2006_dp.pdfBlocked 1.207Mb PDF
jirovcová_2006_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
jirovcová_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account