Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Hrubá, Věra
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:11:23Z
dc.date.available 2012-03-10T07:11:23Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17151
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce. Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují. Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat postoj studentů fakulty k této problematice. Závěry zkoumání budou aplikovány na navržení možného řešení spolupráce s praxí pro Fakultu multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. cs
dc.format 156 s (159 732 znaků) cs
dc.format.extent 1955361 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing školy cs
dc.subject art marketing cs
dc.subject transfer technologií cs
dc.subject inovace cs
dc.subject konkurence-schopnost cs
dc.subject scholar marketing en
dc.subject art marketing en
dc.subject technology transfer en
dc.subject innovation en
dc.subject competitiveness en
dc.title Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí cs
dc.title.alternative Importance of Marketing Communications of the Faculty of Multimedia Communications Oriented on Commercial Cooperation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated Aim of this diplomma thesis is to chart the area of communication of the academic and commercial sphere and to examine the key aspects which are crutial for their cooperation. The theorethical part aims to find out all possible areas concerning the issue, that are with the topic of the above mentioned cooperation directly connected and are the subject of it's influence. The practical part has to analyze the topic related areas. At the same time it evaluates data from the research among students of the art field studies of the Faculty of Multimedia Communications and examines their attitude towards the commercial cooperation issue. Conclusions of the analytical part of this thesis are used to design possible solution for the academic and comercial cooperation suited for the Faculty of Multimedia Communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22903
dc.date.assigned 2011-05-24
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2011_dp.pdf 1.864Mb PDF View/Open
hrubá_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
hrubá_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account