Komplexní marketingová strategie podniku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komplexní marketingová strategie podniku

Show full item record

No preview available
Title: Komplexní marketingová strategie podniku
Author: Nováková, Vendula
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Bakalářská práce na téma "Komplexní marketingová strategie podniku" je zaměřená na prozkoumání a zhodnocení stávající situace v podniku Strojírna Novotný s.r.o. Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii podniku pro budoucí období. V teo-retické části práce se zaměřuji na obecný přehled marketingu a tvorby marketingové stra-tegie. V praktické části aplikuji teoretické poznatky na zvolenou firmu. Hodnotím stávající situaci podniku a navrhuji změny, které podle mého názoru povedou k lepšímu postavení podniku na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17181
Date: 2011-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 20496


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nováková_2011_bp.pdf 4.223Mb PDF View/Open
nováková_2011_vp.pdf 107.4Kb PDF View/Open
nováková_2011_op.pdf 94.82Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account