Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.
Author: Masařová, Jarmila
Advisor: Mikuláštík, Milan
Abstract: Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17190
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21911


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
masařová_2011_dp.pdfBlocked 2.854Mb PDF
masařová_2011_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
masařová_2011_op.pdf 439.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account