Product placement v české audiovizuální tvorbě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Product placement v české audiovizuální tvorbě

Show full item record

No preview available
Title: Product placement v české audiovizuální tvorbě
Author: Kafková, Jaroslava
Advisor: Hudský, Aleš
Abstract: Diplomová práce Product placement v české audiovizuální tvorbě definuje pojem product placement a klade jej do souvislostí s audiovizuální tvorbou. Práce pojímá tři hlediska pro-duct placementu ? audiovizuální, marketingové a divácké. V teoretické části jsou stanove-ny hypotézy, které jsou rozhodující při studiu tématu. Teoretická část práce také obsahuje potřebný odborný základ, na němž je postavena část praktická, konkr. analýza product pla-cementu ve filmu Rafťáci. Projektová část je postavena na původním dotazníkovém šetření, které zkoumá divácký postoj a vliv product placementu na nákupní chování spotřebitelů. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro další vývoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17212
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18392


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kafková_2011_dp.pdf 2.462Mb PDF View/Open
kafková_2011_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
kafková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account