Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Málek, Zdeněk
dc.contributor.author Mališ, David
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:22:20Z
dc.date.available 2012-03-10T14:22:20Z
dc.date.issued 2011-08-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17248
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Služby poskytované zákazníkům, měření a hodnocení efektivnosti" je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav zákaznického servisu a předložit návrh na zvýšení kvality poskytovaných služeb. Teoretická část popisuje základní dělení zákaznického servisu a měřící metody. Praktická část je zaměřena na analýzu a zákaznického servisu Auto Pytela, s.r.o. Vyškov. cs
dc.format 54 s. (66 073 znaků) cs
dc.format.extent 2121399 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákaznický servis cs
dc.subject měření cs
dc.subject vyhodnocování cs
dc.subject účinnost cs
dc.subject Customer service en
dc.subject measuring en
dc.subject evaluating en
dc.subject effectiveness en
dc.title Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti cs
dc.title.alternative Customer Service, Measuring and Evaluating Effectiveness en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Strohmandl, Jan
dc.date.accepted 2011-09-05
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachelor's work named ?Customer service, measuring and evaluating effectiveness? is to analyze and evaluate actual state of customer service and make a proposal for improvement of quality provided services. Theoretical part describes general parting of customer's service and measuring methods. The practical part is focused on the analysis of customer service in Auto-Pytela, s.r.o. Vyškov. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20494
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade C
local.subject autoservisy cs
local.subject prodejny cs
local.subject automobily cs
local.subject zákaznické služby cs
local.subject automobile repair services en
local.subject retail stores en
local.subject automobiles en
local.subject customer services en


Files in this item

Files Size Format View
mališ_2011_bp.pdf 2.023Mb PDF View/Open
mališ_2011_vp.pdf 49.46Kb PDF View/Open
mališ_2011_op.pdf 51.00Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account