Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Brtnická, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:50:44Z
dc.date.available 2012-03-10T14:50:44Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17301
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce se zabývá slevami jako marketingovým nástrojem ovlivňující nákupní chování se zaměřením na zákazníky společnosti Body Basics. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: marketingový mix, komunikační mix, definice principu integro-vaných marketingových komunikací, vymezuje formy podpory prodeje se zaměřením na cenové podpory, vztah ceny ke spotřebitelům a právu, definici nákupního chování a růz-ných typů spotřebitelů. Obsahem praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky Body Basics, analýza současného stavu společnosti a konkurence s násled-nými doporučeními na změnu marketingové strategie. cs
dc.format 77 s. (158 453 znaků) cs
dc.format.extent 3434075 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sleva cs
dc.subject cena cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject discount en
dc.subject price en
dc.subject customer behavior en
dc.title Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování cs
dc.title.alternative Discounts as a Marketing Tool Influencing the Purchasing Behavior en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The presenting bachelour thesis is focused on discounts as a marketing tool influencing the customer behaviour of the customers of Body Basics. The bachelour thesis is devided into two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part, based on the academic literature. Defines basic concepts, which are subsequently used in the practical part: marketing mix, communications mix, a definition of the principle of integrated marketing communications, a specification various forms of sales promotion focusing on the price promotion, a connection among price a customer and the law, a definition of customer behavior and different types of consumers. Practical content of the evaluated value survey among consumers of Body Basics, analysis of the current state of organisation and competition, after that follow recommendations to change the marketing strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18737
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
brtnická_2011_bp.pdf 3.274Mb PDF View/Open
brtnická_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
brtnická_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account