Syndrom vyhoření a supervize u učitelů na vybraných středních školách v Třebíči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom vyhoření a supervize u učitelů na vybraných středních školách v Třebíči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šťastná, Jarmila
dc.contributor.author Březinová, Karolína
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:38:09Z
dc.date.available 2012-03-10T15:38:09Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17365
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zejména problematikou syndromu vyhoření, který je dnes obecně známým jevem, ale také hrozbou pro naši společnost. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá problematikou pojmů učitel, škola a syndrom vyhoření u učitelů, jeho vznikem, příčinami, fázemi a velmi důležitou prevencí. Dále je v teoretické části řešen pojem supervize, její cíl, funkce, druhy a typy. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu zjišťujícího výskyt syndromu vyhoření u učitelů a informovanost o supervizi na vybraných středních školách v Třebíči. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1325545 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel cs
dc.subject škola cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject prevence syndromu vyhoření cs
dc.subject supervize cs
dc.subject teacher en
dc.subject school en
dc.subject burn-out syndrome en
dc.subject prevention of burn-out en
dc.subject supervision en
dc.title Syndrom vyhoření a supervize u učitelů na vybraných středních školách v Třebíči cs
dc.title.alternative Burn-out syndrom and supervision of teachers in selected secondary schools in Třebíč en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Růžičková, Martina
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is focused on the issues of burn-out, which is now well known phenomenon, but also the threat of our society. This thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with conception of teacher, school and burn-out by teachers, and its origin, causes, phases, and very important prevention. Furthermore the theoretical part deals with the conception of supervision, its goal, functions, types and kinds. The practical part is devoted to quantitative research in order to identify the incidence of burn-out by teachers and information on supervision at selected secondary schools in Třebíč. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19385
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade A
local.subject pedagogové cs
local.subject psychické vyhoření cs
local.subject Třebíč (Česko) cs
local.subject educationalists en
local.subject psychic burn-out en
local.subject Třebíč (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
březinová_2011_bp.pdf 1.264Mb PDF View/Open
březinová_2011_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
březinová_2011_op.doc 192Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account