Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky

Show full item record

No preview available
Title: Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky
Author: K. P. Don Manuelge Dona Sri Jayawradena,
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Postavení značky, stejně jako osobnost značky, představuje klíčovou roli v budování preferencí pro značku. Společenské stimuly mají stejně velkou důležitost jako zvyšování zaměření značky a měly by posilovat komunikaci a významnost značky směrem k zákazníkovi. Růst značky je rovněž posilován nesčetnými představami, přesvědčeními a postoji zákazníka ke značce, stejně jako vnímáním. Sušené plnotučné mléko Nespray je značka, která na trhu ve Srí Lance existuje již několik desetiletí a snaží se dosáhnout postavení lídra na trhu v kategorii sušených plnotučných mlék. Nová identita značky sušeného plnotučného mléka Nespray je budována nově, pomocí odpovídajícího umísťování značky, pomocí komunikace s využitím a podporou osobnosti značky a navozováním sociálních stimulů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17423
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 22657


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_dp.pdfBlocked 1.782Mb PDF
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_op.pdf 140.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account