Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Doubrava, Daniel
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:25:25Z
dc.date.available 2012-03-10T16:25:25Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17439
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou shromážděny teo-retické poznatky z odborné literatury, týkající se marketingu a marketingové komunikace. Cílem praktické části je představení firmy a její analýza. V mé práci jsem použil, SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Své návrhy na zlepšení propagace jsem vytvořil na základě teoretických poznatků z první části mé práce, výsledků použitých metod a analýz v praktické části. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 3946215 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject strukturovaný rozhovor cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter five forces analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject structured interview en
dc.title Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany cs
dc.title.alternative Proposal to Improve the Promotion of the Company Kostelany Ranch en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis proposal is to improve the promotion of the Ranch Kostelany. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the first part I gathered theoretical knowledge from the literature related to marketing and marketing communica-tions. The main aim of practical part is to show performance firm and also show the ser-vices which are provided. In my work I used a SWOT analysis, Porter five forces analysis, questionnaire survey and structured interview. My proposals for improvement in the area of promotion, was created on the basics of theoretical knowledge from the first part of my work and results from analysis methods used in the practical part. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22236
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
doubrava_2011_bp.pdf 3.763Mb PDF View/Open
doubrava_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
doubrava_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account