Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.
Author: Baumrukr, Milan
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu již konkrétního výrobku kon-krétní firmy včetně návrhů na zlepšení prodeje výrobku, které by měly přispět k celkovému zlepšení pozice firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1756
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
baumrukr_2006_dp.pdfBlocked 1.019Mb PDF View/Open
baumrukr_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
baumrukr_2006_op.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account