Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gajdůšková, Simona
dc.contributor.author Švecová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:25:47Z
dc.date.available 2010-07-13T23:25:47Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1762
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenčního postavení marketingové a reklamní agentury TopLimit v porovnání s ostatními agenturami stejného zaměření ve Zlínském kraji a navrhuje doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se opírá o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma. V části praktické je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena úroveň konkurenceschopnosti agentury TopLimit na jejímž základě jsou vypracována doporučení pro firmu. cs
dc.format 47 s. , 5 s. příloh. cs
dc.format.extent 498886 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Agentura cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Agency en
dc.subject competition en
dc.subject competitive position en
dc.subject marketing en
dc.subject advertisement en
dc.title Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative The competitive position of the marketing agency TopLimit in the Zlin region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis examines the competitive position of the marketing and advertising agency TopLimit as compared with others agencies the same survey in Zlin region and makes recommendations to enhance these areas. The teory examines is informed by extensive literature on the subject. The analysis examines in detail, the company base and others resources the estimated level of competitive advantage of the agency and finally provides recommendations for the company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4108
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
švecová_2006_bp.pdfBlocked 487.1Kb PDF View/Open
švecová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account