Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

Show full item record

No preview available
Title: Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.
Author: Kočenda, Lukáš
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části jsem se zaměřil na představení firmy, analýzy aktuálního stavu společnosti z pohledu marketingového informačního systému a intranetu. V neposlední řadě opatření a návrhy pro zlepšení celého systému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17646
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 20677


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kočenda_2011_bp.pdf 1.055Mb PDF View/Open
kočenda_2011_vp.pdf 108.0Kb PDF View/Open
kočenda_2011_op.pdf 90.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account