Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"

Show full item record

No preview available
Title: Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"
Author: Částková, Jana
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17653
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 18738


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
částková_2011_bp.pdf 1.398Mb PDF View/Open
částková_2011_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
částková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account