Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Nevěčný, Adam
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:48:10Z
dc.date.available 2012-03-10T18:48:10Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17665
dc.description.abstract Bakalářská práce zaměřena na analýzu komunitních webů a jejich využití v marketingu se v první, teoretické části, zabývá komunitou jako takovou, historií komunitních webů, pří-klady těchto webů a představuje také některé z nejznámějších komunitních webů u nás i ve světě. První část také obsahuje popis spojení komunitních webů a marketingu. Druhá, prak-tická část, je věnována analýze současného stavu komunitních webů a marketingu a jsou zde uvedeny návrhy na zlepšení stávající situace, které jsou poté součástí nákladové a rizi-kové analýzy. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 2309808 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunita cs
dc.subject komunitní web cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject community en
dc.subject community website en
dc.subject marketing en
dc.subject Facebook en
dc.subject YouTube en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.subject internet en
dc.subject advertising en
dc.title Analýza komunitních webů a jejich využití v marketingu cs
dc.title.alternative Analysis of Community Websites and their Use in Marketing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Grycová, Michaela
dc.date.accepted 2011-09-13
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis focused on analysis of community websites and their using in marketing. The first, theoretical part deals with the community as a whole next history of community websites, examples of these sites and also represents some of the most famous sites in our country and all over the world. The first part also includes a description of the connection of community sites and marketing. The second, practical part is devoted to analyzing the current state of community sites and marketing and there are some suggestions for impro-ving the current situation, which are then part of the cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22942
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
nevěčný_2011_bp.pdf 2.202Mb PDF View/Open
nevěčný_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
nevěčný_2011_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account