Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod
Author: Gabriel, Miloš
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Tato bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou komunikaci včetně analýzy a možnosti podmínek pro sponzorování. Teoretická část popisuje sponzoring, marketingový a komunikační mix. Praktická část je zaměřena na TJ Orel Uherský Brod. Je popsána činnost a komunikační aktivity. Primární úlohou této práce je vytvoření návrhu a doporučení s cílem dosáhnout oslovení sponzorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17668
Date: 2011-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 19735


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gabriel_2011_bp.pdfBlocked 1.774Mb PDF
gabriel_2011_vp.pdf 109.7Kb PDF View/Open
gabriel_2011_op.pdf 91.84Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account