Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec
Author: Bršlíková, Simona
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Kostelec. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb ve firmě. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Analytická část obsahuje informace o Hotelu Lázně Kostelec a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem uvedla návrhy na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17718
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 22223


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bršlíková_2011_bp.pdfBlocked 3.405Mb PDF
bršlíková_2011_vp.pdf 72.24Kb PDF View/Open
bršlíková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account