Etické problémy mediální kauzy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Etické problémy mediální kauzy

Show full item record

No preview available
Title: Etické problémy mediální kauzy
Author: Havelková, Eva
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Tato bakalářská práce ve své teoretické části vymezuje teoretická východiska se zaměřením na zajištění svobody projevu v českém i mezinárodním právním systému. Dále se zabývá možným omezením svobody projevu, zvláště v mediální sféře, včetně tzv. náhubkového zákona. V praktické části pak teorii aplikuje na eticky problematické kauzy, především kuřimský případ, který byl pro české mediální prostředí zlomový. Také nastiňuje problematiku eticky sporných oblastí v mediálním prostředí, zvláště s ohledem na každodenní chod médií, dopad způsobů medializace na veřejnost a nastínění možného vývoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17766
Date: 2011-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18748


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
havelková_2011_bp.pdf 2.501Mb PDF View/Open
havelková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
havelková_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account