Vztah sponzoringu a image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Show full item record

No preview available
Title: Vztah sponzoringu a image značky
Author: Čmielová, Martina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá otázkou sponzorských aktivit společnosti Red Bull v oblasti adrenalinových sportů a jejich odrazem na image značky. Jak zákazníci vnímají značku, jestli si jsou vědomi realizovaných sponzorských aktivit a spojují pojmy Red Bull a adrenalin, je zjištěno pomocí krátké výzkumné sondy mezi fanoušky značky Red Bull na Facebooku. V teoretické části jsou rozebrány pojmy jako image, značka, sponzoring, marketingový výzkum a především vztah sponzoringu a image tak, jak se k němu staví odborná veřejnost. V praktické části jsou analyzovány sponzorské aktivity společnosti Red Bull, vyhodnocen průzkum a navrženo řešení pro rozšíření oblasti působení v otázkách sponzoringu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17768
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18739


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čmielová_2011_bp.pdf 2.764Mb PDF View/Open
čmielová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
čmielová_2011_op.zip 73.70Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account