Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Author: Zrníková, Jana
Advisor: Šišková, Šárka
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na vzájemné vztahy mezi cílovou skupinou "mládež" a konkrétními oděvními značkami, které působí na českém trhu. Bakalářská práce je diverzifikována do třech stěžejních kapitol: teoretické, praktické a projektové. První teoretická část objasňuje klíčové pojmy, které se týkají zadaného tématu. V praktické části je vymezena cílová skupina "mládež". Je zde také provedena analýza českého oděvního trhu a dvou relevantních módních značek Benettonu a Kenvela. Cílem praktické části je objasnit vztah cílové skupiny nejen ke zmíněným značkám, ale zároveň ke značkovému zboží obecně. Třetí část vychází z poznatků teoretické a praktické části. Jsou zde předloženy možné návrhy a doporučení pro zlepšení komunikace značek Benetton a Kenvelo s cílovým publikem "mládeže".
URI: http://hdl.handle.net/10563/1780
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zrníková_2006_bp.pdfBlocked 473.7Kb PDF View/Open
zrníková_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
zrníková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account