Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers

DSpace Repository

Language: English čeština 

Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Lenka
dc.contributor.author Helekalová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-11T02:25:47Z
dc.date.available 2012-03-11T02:25:47Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17825
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku jazyka televizních reklam na kosmetické výrobky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s reklamou a s lingvistickými jevy, vyskytujícími se v daném typu reklam a popsány vizuální prvky, které lze v tomto typu reklam nalézt. V praktické části jsou vybrány vhodné vzorky reklam, které jsou následně analyzovány z lingvistického a vizuálního hlediska, dále jsou stanoveny závěry. cs
dc.format 76 s. (107 257 znaků) cs
dc.format.extent 1852088 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject lingvistické jevy cs
dc.subject slovotvorba cs
dc.subject jazyk reklamy cs
dc.subject funkce jazyka cs
dc.subject funkce reklamy cs
dc.subject vizuální aspekty reklamy cs
dc.subject television commercials en
dc.subject cosmetic products en
dc.subject linguistic devices en
dc.subject word formation en
dc.subject language of commercials en
dc.subject functions of language en
dc.subject functions of advertising en
dc.subject visual aspects of commercials en
dc.title Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers cs
dc.title.alternative Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemčoková, Katarína
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on language of television commercials on cosmetic products. The thesis is divided into two parts ? theory and analysis. In the theoretical part, advertising terms are defined together with linguistic terms, appearing in given type of commercials; also visual devices of these commercials are described. In the analysis, suitable commercial spots are chosen and subsequently examined from a linguistic and a visual perspective. At the end of the thesis, conclusions are specified. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19515
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade C
local.subject reklamní slogany cs
local.subject slovní spojení cs
local.subject lingvistika cs
local.subject vizuální řeč cs
local.subject kosmetika cs
local.subject advertising slogans en
local.subject collocation en
local.subject linguistics en
local.subject visual communication en
local.subject cosmetics en


Files in this item

Files Size Format View
helekalová_2011_bp.pdf 1.766Mb PDF View/Open
helekalová_2011_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
helekalová_2011_op.zip 14.83Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account