Analýza zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rašticová, Lenka
dc.contributor.author Copláková, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-11T08:48:35Z
dc.date.available 2012-03-11T08:48:35Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17859
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou zákazníků v oblasti cestovního ruchu v rámci obce Buchlovice. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a praktické. V teoretické části bakalářské práce se věnuji cestovnímu ruchu a službám v oblasti cestovního ruchu obecně. Jsou zde kapitoly o službách v cestovním ruchu, informačních službách, ubytovacích službách a stravovacích službách. Dále se zde věnuji marketingu cestovního ruchu. V praktické části se nejdříve věnuji analýze služeb v Buchlovicích, dále jsou zde uvedeny výsledky výzkumu, který jsem prováděla v obci Buchlovice a dále pak návrhy změn, které by v obci mohly být provedeny pro zlepšení spokojenosti návštěvníků. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 572607 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject služby v cestovním ruchu cs
dc.subject informační služby cs
dc.subject turistická informační centra cs
dc.subject ubytovací služby cs
dc.subject stravovací služby cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject Tourism en
dc.subject tourism services en
dc.subject information services en
dc.subject tourist information centre en
dc.subject accommodation services en
dc.subject catering services en
dc.subject marketing of tourism services en
dc.title Analýza zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu cs
dc.title.alternative Customer analysis in the field of tourism services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated In my bachelor work I deal with Customer analysis in the field of tourism services in Buchlovice. This work is divided into two parts ? theoretical and practical. In theoretical part I deal with tourism and its services in general. There are chapters about services in tourism, information services, accommodation services and catering services. Then I deal with marketing of tourism services too. In practical part I firstly analyze services in Buchlovice, then I mention results of my research which I have made in Buchlovice and then I suggest changes to be done to improve the satisfaction of tourists. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21105
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
copláková_2011_bp.pdf 559.1Kb PDF View/Open
copláková_2011_vp.pdf 825.2Kb PDF View/Open
copláková_2011_op.pdf 871.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account