Marketingová strategie Olomouc region Card

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie Olomouc region Card

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie Olomouc region Card
Author: Burešová, Šárka
Advisor: Marek, Ivan
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno "Co je považováno za cestovní ruch". V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám. Dále jsou zde zpracována data o prodeji karet, počet, frekvence jejich využití z hlediska času a druhu. Na závěr je na základě výsledků úspěšnosti projektu Olomouc region Card navržena marketingová komunikace na rok 2006.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1805
Date: 2005-12-09
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
burešová_2006_bp.pdf 645.5Kb PDF View/Open
burešová_2006_vp.pdf 419.2Kb PDF View/Open
burešová_2006_op.pdf 190.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account