Marketingové řízení firmy Česká zbrojovka a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové řízení firmy Česká zbrojovka a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Borovičková, Ivana
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:13:13Z
dc.date.available 2012-03-11T11:13:13Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18086
dc.description.abstract Pochopení základních principů marketingového řízení je prvním krokem k osvojení marketingového myšlení u firem v současnosti. Bakalářská práce je věnována základům strategického plánování, koncepci marketingu s důrazem na marketingové řízení a jednotlivé marketingové prvky. Praktická část se soustředí na realizaci ve firmě Česká zbrojovka a.s., kde na základě analýz (SWOT analýza, analýza marketingového prostředí, Portrův model pěti konkurenčních sil) jsou formulovány doporučení a návrhy na zlepšení marketingového řízení. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1628571 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing research en
dc.subject Marketing mix en
dc.title Marketingové řízení firmy Česká zbrojovka a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Management of the Company Česká zbrojovka a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated Understanding the basic principles of marketing management is the first step towards the adoption of marketing thinking in business today. This thesis deals with the basic sof strategic planning, marketing conceps with an emphasis on mar-keting management and variol other marketing elements. The practical part focuses on the implementation of these in the company Česká Zbrojovka. Several detailed analyses (SWOT analysis, marketing environment, the Porter Five Forces model) were used to formulate recommendations and suggestions for improving marketing management here. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 19910
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
borovičková_2011_bp.pdfBlocked 1.553Mb PDF View/Open
borovičková_2011_vp.pdf 93.16Kb PDF View/Open
borovičková_2011_op.pdf 99.65Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account