Tendence vývoje sociální reklamy v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tendence vývoje sociální reklamy v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Tendence vývoje sociální reklamy v České republice
Author: Hyblová, Zuzana
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se tématu, jímž je sociální reklama a její specifika. Praktická část představuje analýzu vývoje realizovaných kampaní pro podporu bezpečnosti silničního provozu oddělením BESIP. Získané informace, údaje z výzkumů, které jsou součástí bakalářské i diplomové práce spolu s informacemi, které byly zjištěny ve výzkumech realizovaných státem či rozdílnými složkami Evropské Unie, poslouží k vytvoření návrhu efektivní kampaně v třetí, projektové části. Zde by měla být předložena podoba následující dopravní kampaně, jakým způsobem a jakými kanály by měla komunikovat s cílovými skupinami a současně i konkrétní opatření, jež by řešily určité problémy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18106
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18387


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hyblová_2011_dp.pdf 2.506Mb PDF View/Open
hyblová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word View/Open
hyblová_2011_op.doc 358.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account