Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem

Show full item record

No preview available
Title: Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
Author: Stoklásek, Zdeněk
Advisor: Létalová, Petra
Abstract: Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu systému odměňování zaměst-nanců. Ve své práci popisuji strukturu a činnosti oddělení komunikační agentury a také systém zpracování zakázky pro klienta. Na základě pracovních hypotéz ověřuji důležitost briefu. Součástí práce je manuál, který obsahuje tři části postup komunikační agentury při spolupráci s klientem, postup klienta při spolupráci s komunikační agenturou a malý slovník pojmů z oblasti marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1822
Date: 2006-08-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stoklásek_2006_dp.pdf 1.487Mb PDF View/Open
stoklásek_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
stoklásek_2006_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account