Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

Show full item record

No preview available
Title: Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG
Author: Krajčová, Vendula
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomový projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik kon-cernu Continental AG se soustředí na vytvoření návrhu manuálu značky Continental pro nákladní pneumatiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současným manažerským přístupem k řízení značky a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je manuál, který podporuje navrhovaný zákaznický přístup při uvádění značky Continental na nové mimovropské trhy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1823
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krajčová_2006_dp.pdfBlocked 4.214Mb PDF View/Open
krajčová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
krajčová_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account